Detox – dzień 7

Poniedziałek – dzień 7

Rano standardowa lista czynności, czyli:

  • sok z cytryny na czczo
  • woda z łyżeczką błonnika
  • kawa z mlekiem (strasznie ciężko będzie mi całkowicie zrezygnować)
  • ćwiczenia na brzuch wraz z masowaniem

Kolejny dzień oczyszczania wątroby sokiem z buraka, ogórka i marchwi. Nie jest to zbyt smaczne połączenie, ale cóż trzeba jeszcze pocierpieć do jutra. Ogólny stan zdrowia dobry, nadal organizm jest w fazie oczyszczania.

Śniadanie – 8:30:

  • serek+winogrona+siemię lniane+otręby

2 Śniadanie – 11.00:

  • jabłko

Obiad – 13.00:

  • sałata+pomidory koktajlowe+ser mozzarella

Przekąska:

  • pomidor+orzech laskowy+sok oczyszczający

Kolacja:

  • sok oczyszczający+serek wiejski+wafle ryżowe+pomidory

Zestaw ćwiczeń na dzisiaj:

Ćwiczenie 1

Podnoszenie bioder i nóg na zmianę złączonych lub rozwartych

Kładziemy się na plecach, uniesimy biodra, nogi zaś na zmianę łączymy i rozwieramy. Staramy się nie opuszczać miednicy na podłogę, najwyżej lekko ją dotknąć.

Wydychamy powietrze ustami przy każdym lub co drugim ruchu bioder do góry.

Ćwiczenie wykonujemy od 12-20 razy, po dwie serie. 30-60 sekund odpoczynku między seriami.

Ćwiczenie 2

Unoszenie miednicy w górę

Kładziemy się na plecach, nogi uniesione do góry, lekko ugięte i skrzyżowane. Unosimy biodra i skręcamy miednicę raz w prawo, raz w lewo.

Wydychamy powietrze ustami podczas każdego uniesienia miednicy.

Ćwiczenie wykonujemy od 10-20 razy po dwie serie. 30-60 sekund odpoczynku między seriami.

Ćwiczenie 3

Przyciąganie nogi do głowy przy uniesionej i nieruchomej górnej części tułowia

Kładziemy się na plecach, jedną nogę zginamy, drugą wyprostowaną podnosimy pionowo do góry. Górną część tułowia nieco unosimy i pozostawiamy nieruchomą.

Po przyciągnięciu jednej nogi, powtarzamy taki sam ruch drugą, ale przez cały czas trzymamy mięśnie brzucha napięte możliwe jak najmocniej.

Wydychamy powietrze ustami podczas każdego podniesienia nogi.

Ćwiczenie wykonujemy od 12-20 razy po dwie serie. 30-60 sekund przerwy między seriami.

Ćwiczenie 4

Rozchylamy uda za pomocą łokci

Robimy przysiad i rozchylamy łokcie o wewnętrzną stronę ud i jak najmocniej odpychamy je. Pozycję należy utrzymać przez 6-8 sekund.

Wydychamy powietrze ustami podczas rozciągania.

Wykonujemy 3 rozchylania, utrzymując pozycję przez 6-8 sekund.

Automasaż

W pozycji stojącej lub siedzącej kładziemy wyprostowaną dłoń na brzuch. masujemy w równym tempie szerokimi, okrężnymi ruchami, ale nie naciskając zbytnio, w kierunku odwrotnym do ruchu wskazówek zegara.

Staramy się oddychać możliwie jak najwolniej.

Masaż powinien trwać 1-2 minuty.