Detox – dzień 11

Piątek – dzień 11

Rano standardowa lista czynności, czyli:

  • sok z cytryny na czczo
  • woda z łyżeczką błonnika
  • kawa z mlekiem (strasznie ciężko będzie mi całkowicie zrezygnować)
  • ćwiczenia na brzuch wraz z masowaniem

Czyszczenie wątroby narazie zostawiam, może wrócę do tego, jak będę mięć wolny i spokojny weekend, podczas którego będzie można odpocząć.

Dziś zaczęłam oczyszczanie stawów i kości. Kuracja bardzo przyjemna, pijemy napój z liści laurowych i jemy lekkie pożywienie, ograniczając białka. Dieta trwa 3 dni. Po pierwszym dniu kuracji nie odnotowałam żadnych negatywnych skutków – brak bólu głowy, osłabienia. Jedyna rzecz, jaką udało i się zauważyć to zabarwiony na jasno różowy kolor mocz, czyli szybko wydalające się mocze podrażniają lekko pęcherz.

Dzisiejsze menu

Śniadanie – 8:30:

  • serek+winogrona+siemię lniane+otręby (250kcal)

2 Śniadanie – 11.00:

  • jabłko (50kcal)

Obiad – 13.00:

  • kasza jaglana (300kcal)
  • surówka z sałaty zielonej z olejem lnianym i octem winnym (150kcal)

Przekąska:

  • pomidor+orzech laskowy+rzodkiewka+seler naciowy (80kcal)

Kolacja:

  • kawa latte+rodzynki+mleko z siemię lnianym (450kcal)

Zestaw ćwiczeń na dzisiaj:

Ćwiczenie 1

Odchylanie klatki piersiowej i nóg na zmianę złączonych i rozwartych

W pozycji siedzącej opieramy się na rękach i odchylamy do tyłu.

Klatkę piersiową i nogi odchylamy równocześnie w przeciwnych kierunkach. Nogi są na przemian złączone i rozwarte.

Wydychamy powietrze ustami podczas każdego przyciągania do siebie nóg i klatki piersiowej.

Ćwiczenie wykonujemy od 10-20 razy,  po dwie serie. 30-60 sekund odpoczynku między seriami.

Ćwiczenie 2

Krążenie jedną nogą

Leżymy na plecach, nogi uniesione pionowo do góry, rozłączone. Zataczamy koła jedną nogą, podczas gdy druga pozostaje nieruchoma.

Wydychamy powietrze ustami przy każdym przyciągnięciu nogi do głowy.

Ćwiczenie wykonujemy od 10-20 razy, po dwie serie. 30-60 sekund odpoczynku między seriami.

Ćwiczenie 3

Unoszenie miednicy z nogami zgiętymi i rozwartymi przy napiętych mięśniach brzucha

Kładziemy się na plecach. Unosimy zgięte i rozwarte nogi do góry. Następnie unosimy miednicę, podczas gdy nogi pozostają nieruchomo, i na koniec prostujemy nogi.

Wydychamy powietrze ustami podczas każdego prostowania nóg.

Ćwiczenie wykonujemy od 10-20 razy, po dwie serie.

Ćwiczenie 4

Rozciąganie boków

Kładziemy się na boku, głowa leży na wyprostowanej ręce, nogi jedna na drugiej. Wyciągamy jak najmocniej obie nogi i prostą rękę przez 6-8 sekund.

Wydychamy powietrze ustami w momencie wyciągania kończyn.

Wyciągamy się 2 razy na lewym boku i 2 razy na prawym boku, utrzymując pozycję przez 6-8 sekund.

Automasaż

W pozycji stojącej lub siedzącej kładziemy wyprostowaną dłoń na brzuch. Masujemy w równym tempie szerokimi, okrężnymi ruchami, ale nie naciskając zbytnio, w kierunku odwrotnym do ruchu wskazówek zegara.

Staramy się oddychać możliwie jak najwolniej.

Masaż powinien trwać 1-2 minuty.