Poprawa metabolizmu

Jak poprawić metabolizm

To może być zaskoczeniem dla niektórych z was, ale najszybszym i najbardziej efektywnym sposobem na przekształcenie swojego ciała i pobudzenie procesu spalania tłuszczu 24 / 7 są ćwiczenia siłowe.

Nie sądziliście chyba, że można wyrzeźbić sylwetkę tylko przez wielogodzinne bieganie na bieżni donikąd? Naszym celem w treningu siłowym, znany także jako wysiłek beztlenowy, jest wzrost naszej masy mięśniowej i zbudowanie bardzo chudych zgrabnych mięśni na naszym ciele.

Możecie zapytać, dlaczego chcemy zwiększyć masę mięśni? Cóż, po pierwsze, ciało staje się bardziej atrakcyjne dla oka, po drugie zwiększa się gęstości kości (szczególnie ważne, ponieważ z wiekiem), po trzecie muskularne ciało spala więcej kalorii w spoczynku każdego dnia niż ciało posiadające mniej mięśni, podnosząc
tempo przemiany materii w spoczynku (RMR). Ten ostatni fakt jest sekretem zdobycia ciała o jakim marzysz.

Jeden ekstra funt mięśni dodany do Twojego ciała będzie wymagał dodatkowych 40-50 kalorii dziennie, aby utrzymać go przy życiu. Wystarczy pomyśleć, jeśli dodasz 20 funtów chudego tkanki mięśniowej …  automatycznie spalasz dodatkowe 800-1000 kalorii dziennie, nic nie robiąc! I wiesz co się dzieje kiedy spalasz większą ilości kalorii niż potrzebujesz do utrzymania dotychczasowej masy ciała? Masz deficyt kalorii, a Twoje ciało zaczyna się pozbywają się tłuszczu.

Jak ćwiczyć
Podczas treningu, w pierwszej kolejności, powinny być wykonywane ćwiczenia, które mają największy wpływ na ilość masę mięśniową. Nogi, klatka piersiowa, plecy powinny pracować na samym początku, w dalszej kolejności ramiona, łydki i mięśnie brzucha.